B.D.FOXMOOR

B.D.FOXMOOR
B.D.FOXMOOR

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ενα freestyle στην αντάρα

γεια χαρά και χρόνια καλά.


http://www.filesonic.com/file/Kk9zjTY

και για να ακούσετε:

http://www.onairstudios.gr/downloads/B.D FOXMOOR - Freestyle Stin Antara.mp3

67 σχόλια:

giwrgoslowbap είπε...

vasta gera mixali se xreiazomaste...dwse mas 8aros me tetoia kommatia kai speire tromo stous 3epesmenous

Akate012 είπε...

Χαχαχα!!! Πες τα ρε Μιχαλη!!!!!!!!!

Vaggelis Zalonis είπε...

Λέει κάτι αυτό το τραγούδι για τήν συνέχεια του LowBap.???

Ανώνυμος είπε...

Βαστα γερα Μιχαλη σε χρειαζομαστε !!

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείς με τον στίχο "ίσως το τελευταίο τραγούδι που ραπάρω";

Στη συνέχεια γράφεις "θα ραπάρω όποτε γουστάρω","θα φτιάχνω δίσκους όπως γουστάρω".

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Μιχαλη!!!Μια ζωη θα μαι απο κατω γιατι γουσταρω!Και ασε τους μαλακες να λενε!Διπλα σου στα ομορφα αλλα και στα δυσβατα!

Ανώνυμος είπε...

Epitelous aderfe mou phres xampari Kai tous Dipla sou

www.aksioprepeiakantoxh.com είπε...

..."Ό,τι κι αν γίνει μη πετάξεις πετσέτα"...

aslanis είπε...

Ανώνυμος όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Μιχάλη κράτα ακόμα, γερά μέχρι τους 20 δίσκους...

Ανώνυμος είπε...

Κι όσο γερνάω μακάρι να μου τραγουδάς

tilemaxas είπε...

ti paragogara re mixali....
poso old school olo to komati...
ksefeugei to mualo mou me tin parti sou!!
bravo re alani!!
thn igeia sou na xeis kai ta mixanimata sou mono na pas ektokseueis se allous galaksies!

OLOI KATW APO THN SKINI
EPITELOUS EGINE PRASKI I EUXH

Ανώνυμος είπε...

akoyste kala ayta poy leei den einai tyxaia...

Ανώνυμος είπε...

μας έμαθες να θεωρούμε το lowbap τρόπο ζωής δεν γίνεται να το αφήσεις.
όσο ζεις πρέπει να κρατήσεις το lowbap στο ύψος που το έχεις φτάσει (στην κορυφή του Ελληνικού hip hop δηλαδή) και εμείς όσο ζούμε θα συμμετέχουμε με τον τρόπο που μπορούμε.
Σπύρος

@member@ είπε...

Μιχαλη καθε σου λεξη και μαχαιρια...παρε δυναμη απο το καλυτερο κοινο στον πλανητη και προχωρα...

Raml είπε...

Το σημαντικό είναι να είσαι γερός! Αν είναι να σταματήσεις για τη πάρτη σου, να το κανείς....άργησες ίσως και να κουράστηκες κι από τη βρώμα αλλά επιτέλους κοίτα την υγεία σου παλικάρι! Να 'σαι καλά......

Ανώνυμος είπε...

ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΜΙΧΑΛΗ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

μιχαλη αμα σταματησεις τωρα οτι εκανες τοσα χρονια παει στραφη και στην ελλαδα θα εχουμε το hip hop του nivo και των γκαζμαδων του δηλαδη ελεος μην τους δωσεις την χαρα Δ.Αγγελοπουλος 17 χρονων Πολυγωνο

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη αν είναι να ραπάρεις με τέτοιον τρόπο και τέτοια στιχάκια, τότε όντως καλύτερα παράτα το..

giwrgoslowbap είπε...

elpizw auto pou les anwnume na einai eirwniko...

Ανώνυμος είπε...

kante diko sas hiphop reee,afhste thn alepou na parei to dromo ths,tosa xronia sas kaloma8e na bgazei karbouna apth fwtia kai xrewnate dika sas apo8hmena sthn plath tou...to lowbap ekane th douleia tou k ekplhrwse ta 3orkia tou,gennh8hkan syneidhseis,kairos na to pane mones tous,xwris kanena ntabatziliki,gi ayto kapoioi gia xarh tou lowbap emeinan makria tou...gt kapoioi ginan 8rhskolhptoi tou lowbap,aggkilomenoi kai papagaloi.

Ανώνυμος είπε...

Kala esu o anwnymos twn 3:02
De katalaves oti ta leei me toss omo tropo
Opos anaferei ki o idios (gurnontas piso s'alles epoxes).
Ti les na pathe xafnika, na mh mporei na grapsei kataplhktikous stihous opos mas ehei mathei tosa hronia.
Gi auto skefteite ligo parapano Kai mh lete malakies tha ta diavazei auta pou grafoume kai tha gelaei h tha stenohorietai me th parth mas.

Antonis (Ioannina)

Ανώνυμος είπε...

(προς τον ανωνυμο που εγραψε στις 3:02 μ.μ.) Δεν υπαρχει μεγαλυτερος βλακαμας απο σενα αγορακι μου..πιστεψε με, οσο πιο γρηγορα μπορεις!! (Βαλεντινος, Βολος)

Ανώνυμος είπε...

Προς ανώνυμο 3:02μ.μ.
Συγχαρητήρια, αποδεικνύεις περίτρανα ότι η βλακεία είναι όντως ανίκητη!

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ.ΑΠΛΑ Η ΑΛΕΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕ ΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ.ΡΕ LOOOOOW BAP!ΟΛΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΑΣ ΡΕΕΕ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ Ο B.D. FOXMOOR ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΡΑΠΑΡΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

"Κι όσο για μένα η μόνη ικανοποίηση,
να φύγω αλήτης κι όχι σακί με ποίηση"!

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΑΓΚΕΣ. ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ HIP HOP ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΖΗΣΕ ΣΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΧΕΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΑΜΑΖΩΜΑ."ΟΡΚΟ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΠΝΟΗ ΤΟΥΣ"

Ανώνυμος είπε...

ο καθε μουλος που ασχολειται με το χιπ χοπ περισσοτερο καιρο απ οτι ακουει μουσικη, να μας κανει τη χαρη γιατι αυτοι φταινε για τα ρεζιλικια μας.Αφηστε τα μικροφωνα και καθηστε να ακουσετε μουσικη μηπως ξεστραβωθειτε. ηθελα να ξερα αν δεν ηταν ο μιχαλης στην ελλαδα τι σκατα θα ακουγαν οσοι το παιζουν γνώστες.

Ανώνυμος είπε...

εγώ είμαι ο ανώνυμος των 3:02. Ακούω lowbap από το '99. Το πόσα lives έχω πάει, το που εχω ταξιδεψει, το πόσα λεφτά έχω δώσει, το πόσες ώρες έχω ακούσει το Μιχάλη, δεν μετρούνται. Για να μην νομιζετε οτι ειμαι κανενας κομπλεξκος hater ή "πουστράκι". Αλλά με ξενερώνει να έχω μεγαλώσει με το Μιχάλη, να έχω ακούσει όσα έχει γράψει τόσα χρόνια, και τώρα να βγάζει τέτοια κομματάκια με ανώφελους στίχους και χαζό ραπ. Αυτό είπα. Ότι αν είναι να βγάζει τέτοια κομμάτια, καλύτερα όντως να μην ξαναραπάρει και να βγάζει μόνο bruja muerta. Και ας είναι freestyle, το θεωρώ απαράδεκτο. Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει αυτό που λέω, τότε είναι κολλημένος.

Δική μου προσωπική άποψη.

liberator είπε...

said:Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει αυτό που λέω, τότε είναι κολλημένος.
ακουγεται καπως..απο εκει και περα ο μιχαλης ειχε την αναγκη να βγαλει κατι απο μεσα του..ενα ''γαμωτο''. Ισως το αφηνει σαν διαθηκη.. Εχει αυτο το δικαιωμα..Αραξε

R. είπε...

Εύχομαι να'σαι γερός! Χρόνια πολλά και καλά να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

kati gia parth sas exete na mas peite??o mixalhs auto,o mixalhs ekeino,moirolatres.oso gia keinon pou leei afhste ta mikrofwna ktl,magka logodothse mono sthn parth sou kai mono gia thn parth sou,kai ase t alla.nai o mixalhs einai polla gia emas edw sthn ellada,alla den einai mono aytos,mh ton promotareis den to exei anagkh,ok kollhmene??

Ανώνυμος είπε...

Αδερφε μου δεν ξερω που δινει μαχη ο νους σου και ποσο ποναει η ψυχη σου,οτι κι αν "μαγειρευει" ομως το μυαλο της αλεπους,εμεις θα ειμαστε μαζι σου..εμεις που 20 χρονια σε αντεχουμε..Γιατι πλεον ειναι διαφορετικα..Ειμαι LOW BAP και χαιρομαι που δεν υποφερομαι... Χρονια καλα για σενα,τη δροσια σου και τα αγγελουδια σου.

Ανώνυμος είπε...

"Ίσως να βαρέθηκα να χαραμίζω κουβέντες
και να γουστάρω να γίνω ανεμοκαίρι.
Ίσως να πείστηκα πως είναι λίγοι οι λεβέντες
και στον γκρεμό να τραβάω το χέρι.
Ίσως ν ‘αρνήθηκα να γίνω σφαχτάρι
για να ‘χεις κάτι μετά για να θυμάσαι.
Ίσως, απλά, δε μου ‘κανες τη χάρη,
τον εαυτό σου να μη φοβάσαι...."

Θα ήθελα να πώ πολλά...αλλά τι να πεί κανείς πια....
Να'σαι καλά και γερός!

Ανώνυμος είπε...

Θα'ταν καλύτερα να άφηνες την οίηση
-που έχει γίνει μέσα σου θηρίο-
και να καταγινόσουν με την ποίηση
(σ' αυτήν μονάχα, Μιχαλιό μου, έχεις μπρίο).
Σ.Α.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΙΧΑΛΗ. ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ "ΚΟΜΜΑΤΙ" ΕΧΕΙΣ ΦΤΕΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ. ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΚΡΟΥΠ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΟΥΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΣΤΕΡΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΤΟΜΑ ΥΠΕΡ ΣΟΥ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΣΕ ΝΙΩΘΟΥΝ. ΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΙΧΕΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ LOW BAP ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΜΟΛΥΝΤΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΔΙΣΚΟΥΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ. ΕΡΧΟΝΤΕ ΕΠΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ HIP HOP KOINO. ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΝΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ. ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΤΩΝ 2¨57 ΕΝΑ "ΚΑΙ ΕΣΥ" ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΤΟ HIPHOP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΥΤΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

oi antres kratane ton logo tous.ara mixalh auto nai htan to teleutaio kommati pou rapares

Ανώνυμος είπε...

ase min tous les tetia giati tha aytoktonisei kanenas... einai oloi tous axristoi xoris to mixalh. pera apo aytous pou apla "akoyne" agna kai apla, oloi oi alloi kallitexnades pipinia pou mathan thn zoi apotoma kai kanan groupakia, OLOI ma Oloi axristoi. Sto xwrio mou lene "na fobase ton pousth pou se uposthrizei me uperboliko tropo"

Ανώνυμος είπε...

O KRS-ONE λέει σε ένα κομμάτι του "Hip and Hop is more than music,HIP is the KNOWLEDGE,HOP is the MOVEMENT".Ο μιχάλης σίγουρα ήταν η πηγή(γνώση),το low bap ήταν το κίνημα?

orpheus είπε...

Α ρε Μηχαλη μην μας αφηνεις μονους μας εδω με τις κουφαλες

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη από τα παραπάνω μηνύματα διαπιστώνεις ότι τα πουστράκια-ορφανά του εξ-ρεϊ τρίβουν τα χέρια τους και σηκώνουν κεφάλι μόνο στο ενδεχόμενο να σταματήσεις.
το αντέχεις; εμείς όχι... θα τους γαμήσουμε το σπίτι.
από την άλλη βλέπεις ότι ο κόσμος που αγαπάει το low bap αισθάνεται αμηχανία..
νομίζω πρέπει να αναλογιστείς αυτές τις 2 καταστάσεις και να επαναπροσδιορίσεις την στάση σου.
Ευχαριστώ,
Σπύρος

Ανώνυμος είπε...

βλεπωντας το αποπανω ακριβως hardcore σχολιο, αναγκαζομαι να συμφωνησω με το μηνυμα των 4:21... "να φοβασε τον πουστη... κλπ κλπ. ισως αυτα τα πουστρακια βαρεθηκε ο Μιχαλης. Εχουν τεραστιο μεριδιο ευθυνης η δηθεν "κολλημενοι με το low bap" . Το παρελθον τους αλλωστε ειναι πιο βρωμικο ακομα και απο τον πατο τους. Η αλλιως, κολο τους

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι σε όλους. Είμαι απο αυτούς που χρόνια παρακολουθούν τη φάση απο την κυκλοφορία των Μύθων του βάλτου και πάρα πολλα live. Αυτό που θέλω να πώ είναι πως ο Μιχάλης δεν πρόκειται να σταματήσει για τίποτα και για κανέναν, μπορεί να αλλάξει λίγο τα συνηθισμένα δηλαδή αποχή ένα διάστημα, ίσως και διαφορετικά live, αυτο όμως είναι υγειές. Παρακολουθώντας το live των εκατο τραγουδιών διαπίστωσα και γω πως σαν να κλείνει ένας κύκλος, σαν κάτι να αλλάζει. Η αλεπού έχει στο αίμα του την εξέλιξη και τη βελτίωση του δημιουργήματος του. Θυμάμαι οταν βγήκε ο αλλόκοτος φόβος δεν πιστεύαμε οτι είχε βάλει βιολιά μέσα στον ήχο ή με την kramahoperata. Αυτό που έχω να πώ εγω στο Μηχάλη είναι να μην κλειστεί στο "καβούκι" του γιατι τότε μοιραία θα έρθει η επανάληψη, να ψάξει να βρεί διαμάντια οπου και αν βρίσκονται αυτά γιατι που να πάρει υπάρχουν πολύ ωραίοι άνθρωποι εκει έξω και να μας αφήσει πάλι με ανοιχτό το στόμο,κανε παράξενες συνεργασίες άλλωστε είναι θέμα χρόνου να συμβεί.
Το τραγούδι αυτό ίσως πίσω απο τη φαινομενική διαμάχη κρύβει και ένα κάλεσμα αλλώστε θέλει μεγάλη μαγκια για να συγχωρείς ετσι δεν είναι? Και κάποτε Μιχάλη περιμένουμε να μιλήσεις για όλους και για όλα έξω απο τα δόντια για μας τους 30 και κάτι που ποτέ δεν μάθαμε όλα όσα συνέβησαν κατα καιρούς στο low bap. Υγεία σου εύχομαι πάνω απο ολα και ξέρω θα την βρείς την άκρη!

Καλή χρονια σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

to kako me to low bap einai oti exei thn tash arxika na genaei polemistes oi opioi sthn poreia ginonte aderfes. mallon gia ayto prepei na kleisei o kyklos tou kapoy edo. mono an epistrepsei to lowbap sto skoteino stadio 92-98 mporei na sothei. o mixalis katalabenei ti enoow.

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα με τις ηγετικές πρωτοβουλίες είναι ότι δεν αφήνουν χώρο για τη διάδοχη κατάσταση.. ειδικά αν οι "από κάτω" είναι εκπαιδευμένοι να ακολουθούν, να αγελοποιούνται.. είναι ΑΛΛΟ να είσαι πάνω και ΑΛΛΟ να είσαι κάτω από τη σκηνή. Ο πρώτος δρα και ο δεύτερος αντιδρά, ακολουθεί. Το κίνημα δεν θέλει οπαδούς, θέλει συνεχιστές, ενεργά μέλη.. που δεν θα περιμένουν ν ακούσουν στιχάκι ή συνέντευξη, αλλά να κάνουν τη συνείδηση πράξη. Να αυτενεργήσουν.. αυτό όμως δεν διδάσκεται με το τραγούδι, όσο και να σε τρελαίνουν οι στίχοι του. Πρέπει να την έχεις τη φλόγα ν' αλλάξεις τον κόσμο για να στην πυρώσει το low bap.. δεν μπορεί όμως να στην ανάψει. Τίποτε δεν μπορεί. Μόνο εκείνη η φωνή που ακούμε μέσα στο κεφάλι. Και αυτή δεν σ'ακούει Μιχάλη. Μιλάς σε αυτιά και όχι σε συνειδήσεις, όχι σε θυμικά.. ωμά; δες την κοινωνία μας, δες το low bap και ζύγιασε το αποτέλεσμα..

Ανώνυμος είπε...

πόλεμο λοιπόν μαζί στην ντροπή .....

Ανώνυμος είπε...

ASTO ANWNYME TON 9:06. EIDAME KAI TA FLOGISMENA KALITEXNAKIA TOU LOWBAP TIS EPOXIS 97-2002. EIDAME OLO AYTO POU LES. DE THELOUME ALLOUS NA MAS LEIPOUN. EINAI APLO GIATI TO PSAXOULEUETE? DEN YPARXEI APLA SUNEXISTHS. KAI KALUTERA NA DO TO LOWBAP NEKRO. XWRIS TON MIXALI TO LOWBAP EINAI NEKRO. KAI EMEIS OI PALIOI POU APO TIS ARXES TOU EIMASTE EDO TO KSEROUME POLU KALA AYTO. KAI AS MIN PIASAME POTE MIKROFONA

Ονειρολόγιο είπε...

Μη μας αφήσεις μόνους μας εδώ με τις κουφάλες...

Ανώνυμος είπε...

(προς ανωνυμο 2:39)Πιστευω πως το Low Bap δεν κρατιεται μονο απ τον Μιχαλη. Ευτυχως, υπαρχουν και τα υπολοιπα σχηματα που πιστευω δινουν πολλα πραγματα. ονειρευτης,psyclinic tactix,lost dreams,τοτεμ,χναρια,ramon,sundy,flaco κ.α. βλεπεις οτι δεν ειναι μονος του. Φιλικα παντα. (βαλεντινος)

Ανώνυμος είπε...

Τι μαλακεια φημη που βγηκε.. Νομιζουν οτι ειναι το τελευταιο κομματι που ραπαρεις γενικα......

Χαρηκαν καποιοι.. Τους μαλακες...

Ανώνυμος είπε...

kainourio disko vgazei sta mesa flevarh.
to xerw apo egkurh phgh.
hdh exei arxisei kai grafei sta on air studios kai sto perasma.

Ανώνυμος είπε...

Στον φιλο που λεει οτι ειμαι κολλημενος εχω να πω οτι παρακολουθω την πορεια του low bap απο 13 χρονων και ειμαι 26.εχω δει και ακουσει ΟΛΗ την ελληνικη σκηνη πριν αποκτησω αποψη και απο την ξενη δεν εχω ακουσει μονο wu tang kai cypress hill.δεν προμοταρω κανενα και δεν εχω να λογοδοτησω σε κανενα γιατι ειμαι ακροατης.οταν λες οτι υπαρχουν κι αλλοι εκτος απ το μιχαλη συμφωνω μονο στο οτι υπαρχουν παιδια που προσπαθουν να το κανουν αγνα.οποτε κολλημενος εισαι εσυ φιλε.

Πυρωμένος είπε...

"Ξεβολέψε λιγάκι τους κώλους σας"
Ας κάνουμε αυτό που λέει το όνομα μας, να γίνουμε επιτέλους Ενεργά Μέλη...
Μιχάλη κράτα γερά..
LOW BAP

Ανώνυμος είπε...

Μιχαλη, πρωτα απ'ολα θελω να σου πω ενα τεραστιο ευχαριστω για ολα αυτα τα μοναδικα τραγουδια και τους μαγικους στιχους που μας εχεις χαρισει τοσα χρονια. Ας ελθουμε ομως στο τωρα. Αυτο το συγκεκριμενο κομματι δεν καταλαβα γιατι το εγραψες. Ολοι αυτοι ΑΥΤΟ περιμεναν, να τους βρισεις, αυτοι μετα να απαντησουν στην βρισια, εσυ να απαντησεις στην απαντηση τους και ολο αυτο που θα βγαλει? Εχει καποιο νοημα? Λυπηθηκα επισης που σταματας να ραπαρεις εξαιτιας τους και ουτε αυτο καταλαβαινω αλλα με οποιο τροπο και να συνεχισεις να τραγουσας θα σε στηριζω οπως μπορω και οπως εκανα μεχρι σημερα. Χωρις καμια διαθεση να σε κρινω, αλλωστε ειμαι πολυ ''μικρος'' για να κανω κατι τετοιο, απλα γραφω τη γνωμη μου και σου ευχομαι καλη συνεχεια. Με απεριοριστη εκτιμηση, Δημητρης.

houdini colpo grosso είπε...

ισως κολλημενος ναμαι κ γω..αφου το κανω με ενα μικροφωνο 7ευρω κ ενα λαπτοπ ισα μολις να κλεψω μια μουσικη,να παιξει σαν χαλι.μα δ θελω να γινω διαδοχος,γτ το μονο που χω στο μυαλο μου ειναι να εκφρασω εμενα.καλα ρε σεις,οταν σας ελεγε για ρενο αποστολιδη,τι καταλαβατε ακριβως?

''τωρα φευγω μοναχος μου αδερφοι μου!κ σεις τωρα φυγετε και ναστε μοναχοι.αληθινα σας συμβουλευω,φυγετε μακρια απο μενα και φυλαχτειτε απο τον Ζαρατουστρα.κ κατι καλυτερο ακομα:να ντρεπεστε γι αυτον ,ισως να σας εχει ξεγελασει.ο ανθρωπος ανταμειβει ασχημα το δασκαλο του,αν παραμεινει μοναχα μαθητης του.κ γιατι ταχα να μη θελετε να μαδησετε το στεφανι μου?να ξεφυλλισετε τις δαφνες μου?με σεβοσαστε,μα τι θα συμβει αν καποια μερα ο σεβασμος αυτος σβησει?προσεξτε λοιπον μηπως το γκρεμισμενο αγαλμα πεσει πανω σας και σας πλακωσει.Λετε οτι πιστευετε το Ζαρατουστρα,ε?Αλλα τι σημασια εχει ο Ζαρατουστρας?Εισαστε οι πιστοι μου?αλλα τι σημασια εχουν ολοι οι πιστοι?Δεν ειχατε αναζητησει τους εαυτους σας,οταν με ανακαλυψατε.Αυτο κανουν ολοι οι πιστοι.Γι αυτο λοιπον ολοι οι πιστοι δεν υπολογιζονται καθολου.Τωρα σας ικετευω να με χασετε και να ανακαλυψετε τον εαυτο σας,και μονον οταν θα μ εχετε απαρνηθει θα ξαναγυρισω κοντα σας''(ταδε εφη ζαρατουστρας)

καθε ομοιοτητα με σημερινες καταστασεις ειναι εντελως...διαχρονικη!

Ανώνυμος είπε...

file na sou pw egw exw doulepsei kai skasei koda sta 1800€ gia na grafw ti shmainei pws den to kanw agna arakste re ligo na poume oloi kavliarhdes!!!

Ανώνυμος είπε...

giati sou zhthsa forologikh dhlwsh h sou pa na to kaneis apo to tpt?ti se peirakse dld ap osa eipa k 8elhses na mou thn peis kai mou kollas th retsinia ;;tin eida kabliarhs;;

Ανώνυμος είπε...

Μάγκες εγω δεν ασχολουμαιμε το hip hop αλλά η φτήνια δεν σημαινει οτι το κανεις αγνα. γιατι εχουν γινει μοδα και κατεστημένο καποια στανταρ που δεν εχουν καμια σχεση(πχ εχω φτηνα μηχανηματα ,δεν τα δινω πουθενα τα κομματια,και το κανω για παρτη μου)Ολοι για παρτη τους το κανουν αλλα ποιος είπε οτι το hip hop ειναι η μαλακια που κουβαλαει οκαθενας στο κεφαλι του και ποιον ενδιαφερει η εκφραση του εαυτου σου?Το 90% των κομματιων σήμερα μιλανε για την ΤΡΕΛΑ τα ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ και την ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ του mc. ΑΠΟ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΠΑΣΧΕΙ Η ΦΑΣΗ ΟΧΙ ΑΠΟ "ΤΑΛΕΝΤΑ".

Ανώνυμος είπε...

tsekare ta kommatia mou k an to 8ewreis ftinia,trela,malakia,katestimeno h otidhpote allo,magkia sou..egw apla krazw ta pantws eidous tsirakia file,k den proteinomai san au8entia ths agnothtas...an apola osa eipa sas emeinan ayta(to 7eyrw mikrofono)e tote eiste gia gelia.3anadiabaste to zaratoustra k afhste me emena,na to kanw opws to kanw,oute lefta 8elw ap ayto oyte anagnwrisimothta(alliws 8a ktypaga portes na me proo8isoun),ton karkino pou me taizoun ka8imerina 8elw na bgalw,mazi me allous xilious tropous.toso aplo einai to hiphop

Ανώνυμος είπε...

καλά χαλάρωσε μια διαπιστωση εκανα για το πως είναι η φάση γενικα δε μιλησα για σενα.ουτε σε ξερω.διαφωνεις?ποια κομματια σου να τσεκάρω?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου απλά αυτό που ήθελα να πώ είναι πως η ουσία δεν βρίσκεται στα μηχανήματα είτε φτηνά είναι είτε ακριβά.
Και συμφωνώ με το παλικάρι πως όντως ειναι της εποχής όποιος δλδ φτιάχνει hip hop με φτηνό τρόπο σημαίνει πως ειναι και αγνό (ούτε καν)!
Έτσι νόμιζα πώς σκέφτηκες και εσύ πιο πάνω για αυτό κι όλας στην είπα κάπως.
Τεσπα, η ουσία ρε μάγκες μου, όπως είπα και στην αρχή, δεν είναι όλα αυτά.. αλλά στο οτιδήποτε κάνεις όπω και να το κάνεις(με μή ή και με αξίας μηχανήματα) πάντα να βρίσκεται μπροστά ο σεβασμός και η αξιοπρέπια.
Αλλιώς ρε φίλε όσο και γαμάτος και να είσαι, αποτελείς δυσφήμιση για το hip hop και να πας να γαμηθείς!!(Αυτό δεν το λέω για σένα! μην το πάρεις προσωπικά, αυτο το λέω για τον καθένα που ασχολείτε με αυτό το ρημάδι).

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος 12:44 π.μ.
Και κάτι ακόμη είτε αυτό σας αρέσει είτε όχι (το ίδιο και για τον Μιχάλη) το low bap δεν είναι μάγκες μου μόνο ο μιχάλης αλλά και όλοι εμείς που είμαστε ενεργοί σε αυτήν την κατάσταση είτε πιάνοντας μικρόφωνα, είτε φτιάχνοντας μπίντια, είτε σήκώνοντας την γροθία στους δρόμούς, είτε κυνηγώντας τους ρουφιάνους της γειτωνιάς μας!!!
Και το low bap αν κάτι ξερνά αυτήν την στιγμή είναι όλοι αυτοί οι φλώροι γεμάτοι σάλια που έχουν μαζευτεί εδώ και καιρό γύρω απο εμάς (το low bap).
Και όπως λένε και τα αλάνια στην γειτωνιά μου αυτούς τους κόβεις ρε απο μακρυά σκέτες γυναικούλες δεν έχουν παίξει μπουνιές ούτε μία φορά.

Ανώνυμος είπε...

ας γίνει λοιπόν το αυτονόητο

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ναι ρε μαγκα .Τα ιδια λεμε και εσυ παρεξηγηθηκες . εννοειται οτι το low bap είμαστε ολοι εμεις που το στηριζουμε.και εμένα με κουρασε οτι γεμισαμε με mc κουραδες που δεν ακουν hip hop.

Ανώνυμος είπε...

pros ''anonumo 25 ianouariou 8:04μμ''

sto you tube ''houdini colpo grosso'' einai 6 kommatia,ayta tsekare..xairetismata s osous kratane to mualo tous oplismeno,k as krazomaste... k auto exei thn ousia tou..

Ανώνυμος είπε...

"colpo grosso"
esu den eipes re symfwneis me tous prolalosantes?