B.D.FOXMOOR

B.D.FOXMOOR
B.D.FOXMOOR

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη B.D.FOXMOOR στο tvxs.gr



1.    Ξανά πάνω στη σκηνή. Αυτή τη φορά στην Αυλαία και μάλιστα με μία νέα δουλειά. Πολλοί ρωτούν : «Δεν κουράστηκες», «Δεν Βαρέθηκες»; (θέλω λίγο να μου πεις και για το συγκρότημα που θα είναι μαζί σου πάνω στη σκηνή, τα «Χνάρια»)

Κουράστηκα, αλλλά δεν βαρέθηκα. Ειδικά με τα νέα project
όπως το la bruja muerta κερδίζω λίγο χρόνο από την ατραπό εκείνη που μας οδηγεί κάποια στιγμή στο απόκαμα.
Η αυλαία είναι ένας όμορφος χώρος και πιστέυω ότι θα περάσουμε αυτά τα τρία σαββατόβραδα ζεστά και κατανυκτικά όπως το ‘χουμε ανάγκη κι εμείς οι ίδιοι.
Θα είναι ένα τρίωρο πρόγραμμα και μετά θ’ ακολουθήσει dj set από τον brak (χνάρια).

2.Τον τελευταίο καιρό πρέπει να βρίσκεσαι συνέχεια μέσα στο studio. Οι δουλειές που έχεις κάνει είναι πολλές και το χρονικό διάστημα μικρό. Βρίσκεσαι στην πιο δημιουργική-παραγωγική σου περίοδο, ίσως και από τότε που ξεκίνησες... Το επιβάλλουν οι καιροί;

Αν κάτι μου επιβάλλει να σκαρώνω συνέχεια πράγματα, αυτό είναι μόνο η ανάγκη να τα ζήσω  και να τα μοιραστώ, αυτός είναι κι τρόπος μου. Οι καιροί βασικά όσο και να βαθύνεις μέσα τους, δεν προτείνουν, δεν επιβάλλουν και δεν ικετέυουν για τίποτα τόσο όμορφο. Πρέπει να κάνεις μόνος την υπέρβαση, του να ζεις κι όσο γίνεται να φιλιώσεις με το χρόνο σου ή ακόμα και με τον κοινό χρόνο. Το στούντιο για μένα είναι απάγκειο κι ορμητήριο. Το περίεργο φυσικά είναι όταν σε τέτοιους καιρούς παράγεις συνέχεια κανείς δεν έχει τη διάθεση και το χρόνο να τ΄αφομοιώσει όπως αξίζει σε κάθε τι που σέρνει ζωή και ψυχή μέσα του.Αυτά όμως καμιά φορά για τους καλλιτεχνάδες είναι δικαιολογίες ή εμπορικά τερτίπια. Εγώ δυστυχώς τρέχω να προλάβω εμένα σ’ αυτή την ανηφόρα ή κατηφόρα (δεν έχει τόσο σημασία).

2.    Νέοι ήχοι, νέες εποχές, όμως το ίδιο πάθος, οι ίδιες ανησυχίες και οι ίδιοι προβληματισμοί... Ωριμάζεις, «μεταλλάσσεσαι», ψάχνεις νέους τρόπους έκφρασης... Τι συμβαίνει;

Γερνάω και γουστάρω που έχει αρχίσει και μου συμβαίνει.
Γερνάω με τις όμορφες κατάρες και τις άσχημες ευχές που εγώ ο ίδιος ξεστόμιζα για ότι αγαπούσα. Αυτό απλά συμβαίνει ας το μοιραστούμε. Όσον αφορά το “νέο” είναι το μόνο που θ’ αρνηθώ
γιατι έτσι κι αλλοιώς εμείς στο τώρα είμαστε το feedback απ’ ότι προυπήρξε. Σε κανένα δεν ανήκει τίποτα απ’ το σήμερα. Πιστεύω αυτό τουλάχιστον να το χωνέψουμε όλοι.

3.    Τον νέο σου ορχηστρικό προσωπικό δίσκο τον ονόμασες
Dublaz 44. Ποια ιστορία κρύβεται από πίσω. Τι σημαίνει αλήθεια;

Τον περασμένο Ιούλιο είχα ξεκινήσει να ηχογραφώ στο χωριό ένα dub δίσκο. Ένα πρωινό είχα ένα βαρύ ατύχημα με τη μηχανή (είδαν πολλοί τον χάρο με τα μάτια τους) και μετά από λίγες μέρες που στάθηκα στα πόδια μου (αφού δεν μου χε έρθει νταμπλάς) αποφάσισα να το τελειώσω. Είναι μια ορχηστρική δουλειά που αντί για τίτλους στα τραγούδια υπάρχουν τα ονόματα σπουδαίων αγωνιστών της ζωής.
Αυτό είναι όλο

4.    Οι λέξεις υπήρξαν πάντα το όπλο σου και η μουσική η καλύτερη συνοδεία. Πως και αποφάσισες να αφήσεις για λίγο στην άκρη τους στίχους;

Είναι κι αυτή μια όμορφη διαδικασία διαλόγου. Οι ήχοι εξάλλου
     είναι πλυμηρισμένοι και περιτριγυρισμένοι από λέξεις κι     
     έννοιες. Το καλό είναι ότι οι στίχοι δεν αφήνουν  εμένα εύκολα
     στην άκρη, ούτε για λίγο.


6. Οι τίτλοι των τραγουδιών έχουν ονόματα επαναστατών. Παρατήρησα πως οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, προέρχονται από τον αναρχικό χώρο. Με την αναρχία τι σε συνδέει;

Είναι σα να ρωτάς τι με συνδέει με τη μάνα μου, τη φύση και τα όνειρα μου. Όλοι εκείνοι που αναφέρομαι στους τίτλους έχουν σημαδέψει με τη ζωή τους τη μνήμη μου και τη ψυχή μου,. Ήταν ένας φόρος τιμής σ’ εκείνους που δε χώρεσαν ποτέ στο στενορύμι της ιστορίας.

7. Νέος δίσκος και για το La Bruja Muerta. «Η νεκρή μάγισσα» από ένα «πείραμα» εξελίσσεται σε ένα νέο μουσικό «καταφύγιο»; Μίλησε μου λίγο και για την ταινία «ο Χειμώνας». Πως «μπλέχτηκες» με την έβδομη τέχνη; Και το «Dublaz 44» μοιάζει λίγο με soundtrack ταινίας. Έχεις στο μυαλό σου κάτι τέτοιο;

Ο “χειμώνας” είναι απ’ τα πιο όμορφα παραμύθια που μου ψυθύρισε η μελαγχολία και η θλίψη μου. Γούσταρα σαν τρελός
να το μοιραστώ μ’ αυτούς που πρέπει. Αυτό που ζήσαμε στις ηχογραφήσεις μαζί με τον Jamoan και τους παρευρισκόμενους ήταν μοναδικό. Αυτό θα μπορούσε να γίνει ταινία. Ομως η ταινία προέκυψε απο αλλού. Από ένα φίλο σκηνοθέτη(τον Κωστα Κουτσολιότα) που ζει στο Λονδίνο και είχε μια ιδέα να φτιάξει ταινία μια όμορφη και σκοτεινή ιστορία. Τα γυρίσματα έγιναν στη Σιάτιστα και στο Λονδίνο. Είναι μια Αγγλο-ελληνο-πολωνικη παραγωγή και στις αίθουσες θα βγεί το ερχόμενο φθινόπωρο.
Εμείς όπως πάντα οι ανάποδοι κάναμε πρώτα το soundtrack και μετά ξεκίνησε η ταινία. Πιστεύω αυτό να βοήθησε. Τώρα όμως υπάρχει και κάτι που σκαρώνουμε μόνοι μας κι αν τα καταφέρουμε θα το μοιραστούμε κι αυτό.

8. Κυκλοφόρησε και ο νέος δίσκος των Active Member. «Στων Βουβών την Εσχατιά»... Πότε περιμένεις να τερματιστεί αυτή η «σιωπή». Θα έρθει η στιγμή που οι «βουβοί» θα φωνάξουν... Θέλω και ένα σχόλιο σου για το σήμερα και το αύριο της ελληνικής, και όχι μόνο, κοινωνίας. Για τις αλλαγές και το παρόν, που δημιουργεί το μέλλον...

Η “μεγαλύτερη σιωπή” θα συμπλήρωνα.
Ελικρινά δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο καιρό ακόμα οι “συννένοχοι” θα παραμείνουν βουβοί. Νοιώθω σαν τρόφιμος ψυχιατρείου με πολλους τριγύρω μου, που κανείς τους δεν αντέχει να μιλήσει στον άλλον γι΄αυτό που του συμβαίνει. ‘Αλλες φορές σαν ναύτης σε σκιεράτσα που ξυπνώντας βλέπω ότι οι υπόλοιποι την κοπανήσαν μεσοπέλλαγα και μ’ αφήσαν πάνω στο γαμωσκαρί μόνο μου. Τι να σου πω λοιπόν, καταλαβαίνεις τη κατάσταση μου. Τώρα, ότι υπάρχει μια ελπίδα στην άκρη του μυαλού μου πως κάτι θα συμβεί και θα τους γαμίσουμε ότι τους απέμεινε, ναι εντάξει, την έχω. Ε! Και. Φαντάζομαι πως μόνο με συνεργασία μπορούμε να σωσουμε κάτι τώρα στην αντάρα.
Μπορεί τα πρώτα σοβαρά σημάδια να ήταν να δούμε νεκρούς “χρυσικούς μαυραγορίτες”, άνεργους ψυχολόγους, 69 κόμματα στη βουλή έτσι για να μας θυμίζει κάτι, τους καλλιτεχνάδες μετανάστες στο άπειρο (τον πούλο δηλαδή), τους δασκάλους στα θρανία ξανά, τους γιατρούς σε ράτζα μπρούμυτα και τους δημοσιογράφους κλεισμένους σε κέντρα “απεξάρτησης απ’ την εξάρτηση”. Είδες τι μπορεί να σου ‘λεγε ένας αλητάμπουρας από το Πέραμα.

9. Τι να περιμένουμε το επόμενο διάστημα. Έχεις κάποια νέα δουλειά στα «σκαριά»; Έχεις προγραμματίσει και άλλες συναυλίες;

Στις 12/2/12 κυκλοφορεί ένας προσωπικός μου δίσκος με τίτλο “gaba” και για τα υπόλοιπα που έρχονται και είναι πόλλα και πυκνά να μπαίνετε στο www.lowbap.com  θα μαθαίνετε από κει τα νέα μας. Προς το παρόν σας περιμένουμε στην Αυλαία (14,21 και 28/1). Να ‘ στε γεροί και
 «λευτεριά» γειτόνοι.

6 σχόλια:

Πυρωμένος είπε...

Για άλλη μια φορά όλα έξω από τα δόντια...

Ανώνυμος είπε...

Απολαυστικός -όπως πάντα!- ο Μιχάλης! Να 'ναι γερός!

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Μιχάλη....
Είδα το παρακάτω βίντεο με τον Στελλάρα να καταγγέλει και διαπιστώνω δυστυχώς αυτό που λες και'συ ότι "η ξεφτίλα (των καλλιτεχνάδων και των μανατζαρέων) ποτέ δεν τελειώνει".
Είσαι ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί να μας θυμίσει τον Στελλάρα. Είστε το ίδιο αγωνιστές και παλικάρια.
Δεν είναι το μοναδικό σας κοινό αυτό.
Και οι δυο έχετε αφήσει ανεκτίμητη πολιτιστική κληρονομιά σε αυτόν τον τόπο.
http://www.youtube.com/watch?v=2QCKL8ej_dA&feature=related

Να'σαι γερός, δυνατός και πάντα υγειής.
Σπύρος

basilio13 είπε...

Mixali se akouw apo pitsirikas,eimai kiprios,ap tous ligous pou se ixeran ap to 96 edw katw..irtha kai stin teleftaia sinavlia sou sti larnaca kai se akousa,kapou sto vathos makria ap ti skini..Oi stixoi sou me stoixeiwnoun apo tote mexri kai twra..eisai apo tous anthrwpous pou axizei na ta paratiseis ola kai na tous akolouthiseis,ntrepomai gia logariasmo tou nikita..kai ti den tha edina na imoun sti thesi tou ki as pethaina sta 40 mou..dipla sou mixali,estw ki apo makria..na xereis pws den eisai monos sou..

Ανώνυμος είπε...

Καμια σχεση ο Μιχαλης με τον Στελιο.Ο δεύτερος δεν εγραψε ουτε μια νοτα ουτε ενα στιχο.τα τραγουδια αν ειναι κομματαρες οφειλεται στο δημιουργο τους. Τραγουδουσε την ξενιτια αλλα πηγε στο Αμέρικα.Δισκογραφία εκανε λογω του παπαιωαννου και μετα ελεγε οτι αυτος εφερε το τραγουδι στον κοσμο τον ευρυ.Ο αλλος ουτε αυτοαποκαλειται καλλιτεχνης ουτε εφυγε απο πουθενα ουτε καθεται να λεει οτι ειμαι ο ενας ουτε λεει οτι αφηνει κληρονομιες.Με τη σταση του προσπαθει να κανει κατι οχι με την αποχή απ τα πραγματα.Με ολο το σεβασμο στο φιλο που τα εγραψε νομιζω οτι ειναι ατυχης η παρομοιωση

Aura7 είπε...

Ενας απο τους λιγους ανθρωπους που και ας μη γνωριζω με καθε του λεξη μαθαινω τοσα για μενα...Μιχαλη ειμαι 15 και χαρις στην μουσικη σου νιωθω πως δεν ειμαι μονη...σ'ευχαριστω!